Informacja

Dzisiejszy post dodaję w celach informacyjnych. Ponieważ dawno już nie pisałam, chciałam dać znak, że żyję :-) i już niedługo pojawią się nowe wpisy. To dotyczy również filmów na moim kanale youtube. Po prostu ostatnio nie miałam czasu na pisanie postów i nagrania audio (nadal nie mam, ale jakoś staram się iść z tymi tematami do przodu).

A teraz kilka informacji:

1) Brak komentarzy pod filmami

Jak widać, pod moimi filmami jest mało komentarzy lub wcale. Nie zwracałam na to uwagi, bo myślałam, że ludzie po prostu tylko słuchają i nikt nie komentuje. Nie znam się na panelu youtube na tyle, aby wszystko ustawić tak, jak być powinno. Wczoraj, chodząc po moim panelu youtube zorientowałam się, że w sekcji komentarzy mam zakładkę "do sprawdzenia" :-/ Wiem jak to brzmi... no ale niestety taka jest moja znajomość youtube. Tak więc odblokowałam te komentarze, które tam były, ale niestety starszych nawet nie widziałam (jest napisane, że komentarze starsze niż 6 miesięcy są usuwane automatycznie). Jedno mnie tylko zastanawia, dlaczego nie przychodziły do mnie powiadomienia o nowych komentarzach, skoro miałam zaznaczoną taką opcję. W każdym razie teraz powinno być ok. 

2) Nowy film - WAŻNY - o herezjach

Przygotowuję dłuższy filmik na temat herezji. Będą tam zamieszczone nagrania wybranych fragmentów z kilku encyklik, a także z Pamiętnika św. Wincentego - wszystko związane z obroną prawdziwej wiary Katolickiej i walką z herezjami. Będzie tam również o jedności Kościoła;  o filozofii; o skutkach unowocześniania Kościoła (nowinkach w Kościele, amerykanizmie itd.); a także o masonerii. Bardzo dużo treści... ale jakże ważnej!

3) Skany - zdjęcia z modlitewnika (TŁUMACZENIE CZĘŚCI MSZY ŚW.)

Przygotowałam kilka plików PDF ze skanami z mojego modlitewnika, oraz pewnej książeczki dla dzieci - znajdują się tam wyjaśnienia jak rozumieć poszczególne części Mszy św. i jak w nich uczestniczyć. Są wyjaśnione STAŁE CZĘŚCI Mszy św. oraz CZĘŚCI ZMIENNE. 


Więcej w kolejnych postach.