Kadzidło na chorobę

Początek wiosny i... wczoraj spadł śnieg. Raz jest ciepło, a raz mróz i choroba gotowa. Najlepsze są jednak domowe sposoby walki z nią, tak jak u nas. Czosnek i cytryna; my jeszcze stosujemy propolis i lekką dietę. Jednak od czasu, gdy poznałam kadzidła naturalne i ich działanie lecznicze, postanowiłam spróbować... . Nasze pierwsze doświadczenia z kadzidłem w czasie choroby okazały się rewelacyjne. Choroba mija 3 razy szybciej. Po pierwszym dniu już był efekt, gorączka i mocne drapanie w gardle zniknęły. Na drugi dzień już prawie w ogóle nie drapało w gardle. Tak więc choć kadzidło chcę stosować głównie dla miłej atmosfery w domu, a także podczas modlitwy, to w nagłych sytuacjach zacznę używać go również do odkażania. Najlepsze do tego są:

MIRRA i OLIBANUM

To moja mieszanka - MIRRA i OLIBANUM. Mirra ma działanie silnie odkażające, Olibanum również, więc stanowią doskonałą mieszankę w czasie choroby. Raz dziennie łyżeczka zmieszanych żywic. Okadzam przy zamkniętym oknie i wychodzę z pokoju, który odkażam; później wietrzę, ale nie całkowicie lecz tak, aby zapach wszedł do gardła. Przenoszę kadzielniczkę do innego pokoju i robię podobnie.

Oto moja mieszanka. Taka ilość, lub nawet mniej, wystarczy.