Długie spódnice lniane na wiosnę i lato

Długa spódnica lniana na wiosnę i lato


Teraz przyszedł czas opisać wersje na cieplejsze dni. Wczesną wiosną spódnice bez podszewki, ale na pewno z pończochami pod spodem. Później, gdy już jest ciepło, bez pończoch. Aby uniknąć elektryzowania, a raczej przyczepiania się tkaniny do nóg, warto wybierać spódnice bawełniane bardzo rozkloszowane, lub lniane. Na zdjęciach widać kilka moich lnianych spódnic. Do tego sweter na wiosnę i chłodniejsze dni lata.

Latem przy 35*C również chodziłam w koszuli z rękawem 3/4 oraz długiej lnianej spódnicy :) i co ciekawe... nawet gruby len nie daje uczucia gorąca, a wręcz przeciwnie, chłodzi i daje przyjemny cień. 

Przez wiele lat chodziłam w "letnich" spódnicach, zwiewnych itp. z cienkich dzianin. Nic nie dawało mi takiego komfortu jak len i to w dodatku gruby. Mój styl się zmienił i obecnie nie zamieniłabym go na nic innego. :) Dotyczy to również koszul z rękawem 3/4... ale to już inna historia, związana z moją wiarą i szkaplerzem karmelitańskim.

Poniżej zdjęcia, moich długich spódnic na wiosnę i lato.
I znowu przepraszam za pogniecione spódnice ;)